شنبه ۲۹ آذر ۰۴

اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

۱۹ بازديد

اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

توجه بيش از حد مديران وب به ميزان مقالات توليد شده ، فقط مزارع توليد محتوا را ايجاد مي كند و از كيفيت محتواي توليدي غفلت مي ورزد. اگر از نظر فني به اين موضوع نگاه كنيم ، از بين بردن مقالات قديمي و بي فايده مي تواند Google Crawl Budget عملكرد بهتري در صفحات وب شما داشته باشد.

ما در آكادمي seoedu به طور مرتب در حال به روز رساني مطالب قديمي وبسايت هستيم و متوجه رشد عجيب در موضوع ورودي هاي خود از گوگل در سرچ كنسول seoedu شده ايم.

برگرديم به مثال گلخانه. اگر هزاران گياه و علف هرز در گلخانه خود ايجاد كنيد ، در نتيجه انرژي كمتري براي رسيدن به گياهان اصلي و مهم ايجاد مي شود. در واقع علف هاي هرز از انرژي موجود در خاك تغذيه مي كنند و باعث مي شوند گياهان اصلي تغذيه خوبي نداشته باشند و اين به معناي اتلاف انرژي است.

 

مدت زماني كه رباتهاي خزنده در وب سايت شما مقالات توليد شده را بررسي مي كنند محدود است و اين زمان نبايد صرف مرور مقالات قديمي و بي فايده در وب سايت شما شود.

 

از طرف ديگر ، محتواي مقالات شما نشان دهنده برند شماست. بهبود كيفيت مقالات قابليت اطمينان و ارزش شما را در ذهن مخاطبان خود افزايش مي دهد. محتواي وب سايت شما بايد براي مخاطبان شما ارزش ايجاد كند و اين تنها با بهينه سازي و مراقبت مداوم از محتواي توليد شده قابل انجام است.

 

اگر مي دانيد كه يك وبلاگ چقدر مي تواند براي سئو سايت شما ارزشمند باشد ، در اينجا چند نكته براي كمك به شما در استفاده بيشتر از آن آورده شده است.

مقالات قديمي چه تاثيري در سئو سايت دارند؟

در آغاز قرن بيست و يكم ، برخي از شركتهاي قدرتمند و شناخته شده دريافتند كه ارائه مقالات تخصصي و ايجاد محتواي ارزشمند حلقه مفقوده در بازاريابي آنلاين است ، كه مي تواند تعداد زيادي از كاربران را به صفحه اصلي و صفحات اصلي هدايت كند و منجر به ايجاد اطلاعات بيشتر شود. فروش محصول و خدمت شما.

Seoedu برند برتر در حوزه آموزش سئو

برخي از مشاغل همچنين وبلاگ ها را فرصت خوبي براي كسب درآمد از تبليغات مي دانند.

 

متأسفانه ، اولين تلاش ها براي ايجاد يك وبلاگ بسيار مهيج نبود. هنگام ايجاد محتواي اين وبلاگ ها ، هيچ توجهي به كيفيت و جذابيت نمي شود. وبلاگهاي بسياري از شركتها فقط ليستي از متون بود و در مقالات آنها به اصول بازاريابي محتوا توجه نمي شد.

با مقالات قديمي كه هنوز هم ارزشمند هستند چه كنيم؟

با پاسخ دادن به 5 سوال بالا درباره سرنوشت مقالات قديمي تصميم بگيريد. مقالاتي كه بايد حذف شوند مي توانند با 301 تغيير مسير به مهمترين مقاله يا صفحه اصلي وب سايت شما هدايت شوند.

 

هنگامي كه مقالات قديمي با ارزش را از مقالات بي فايده جدا كرديد ، بايد براي استفاده از ارزش آن مقالات اقدام كنيد. به روزرساني ، افزايش اطلاعات در مقاله ها و بهبود نوشتن و ظاهر مواردي است كه بايد در دستور كار قرار گيرد.

1- بهبود كيفيت و ساختار مطالب

 

براي مبتديان بهتر است اين مقالات را از نظر نوشتاري تغيير دهيد. مقالات بايد بيان خوبي داشته باشند و به ساده ترين شكل ممكن با كاربر ارتباط برقرار كنند.

 

مرحله بعدي رعايت اصول سئو و توليد محتوا در مقاله است. بررسي و قرار دادن پيوندهاي داخلي مناسب ، تصاوير جايگزين متن و نمودارهاي برچسب گذاري از جمله موارد مهمي است كه بايد انجام دهيد.

 

مرحله سوم بهبود ظاهر است. افزودن تصاوير و فيلم هاي جذاب يا استفاده از نقاط پيچ و مهره براي بهبود شكل ظاهري مقالات يكي از مهمترين كارهايي است كه مي توان در مقالات قديمي انجام داد.

 

2- به روزرساني و افزودن اطلاعات

 

مقالاتي كه محتواي به روز و ارزشمندي ارائه نمي دهند براي مخاطبان شما خوب نيستند. اما برخي از مقاله ها پتانسيل بالايي براي به روزرساني و كسب موقعيت دارند. يكي از راه هاي برگرداندن مقالات قديمي به مقالات ارزشمند ، به روزرساني اطلاعات آنها است. طبق آمار منتشر شده ، وبلاگ هايي كه پست هاي قديمي را به روز مي كنند تا 74 فرصت براي افزايش تعداد بازديد كنندگان دارند.

 

افزودن اطلاعات روش ديگري براي غني سازي مقالات قديمي است. اطلاعات جديد دريافت شده ، قوانين تغيير يافته يا قوانين جديد اضافه شده ، رويدادهاي جديد و مواردي از اين دست موضوعاتي هستند كه مي توانند به شما كمك كنند اطلاعات ارزشمندي را به مقالات قديمي اضافه كنيد.

 

3- بازنشر مطالب در شبكه هاي اجتماعي

 

اگر وقت و هزينه خود را صرف بهبود و توليد محتوا مي كنيد ، بهتر است محصول نهايي را به روش بهتري به مخاطبان خود ارائه دهيد. براي اين كار پيشنهاد مي كنيم با تغيير تاريخ انتشار ، مطالب به روز شده را در شبكه هاي اجتماعي وارد كرده و در بالاي مقالات يا حتي در صفحه اصلي سايت به كاربران نشان دهيد.

آخرين مرحله پيگيري نتايج است

هر زمان كه مأموريت خود براي حذف يا به روزرساني مقالات قديمي به پايان رسيد ، بايد آخرين مرحله را انجام دهيد. در حقيقت ، آخرين مرحله پيگيري نتايج كار و تأثير تغييراتي است كه ايجاد كرده ايد.

 

كنسول جستجوي Google به شما كمك مي كند تا آمار را مقايسه كنيد

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

۱۸ بازديد

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادكلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خريد عطر و خريد ادكلن از فروشگاهها مانند يك كتابچه راهنما عمل ميكند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهاي مكرر در گوگل است. شما هم هنگام خريد عطر يا جستجوي آنلاين در اينترنت با كلماتي در اسامي عطرها مواجه شده باشيد كه به نظر در اسم چند عطر ديگر قبلا آن را مشاهده كرده ايد. و هم براي دانستن علت كاربرد آن كنجكاو شده باشيد و هم دوست داشته باشيد معناي آن ها را بدانيد.

هر زمان كه قصد خريد انواع عطر  داريم، بعد از تعريف بوي مورد نظرمان به فروشنده، از او مي‌خواهيم عطري را پيشنهاد كند كه ماندگاري بالايي داشته باشد و حداقل به ميزان هزينه‌اي كه براي آن در نظر مي‌گيريم، بتوانيم از رايحه خوشش لذت ببريم. خريد عطر مي‌تواند با اصول و ترفندهايي همراه باشد كه در انتخاب يك عطر مناسب تأثيرگذار است. با وجود اينكه شرط اول انتخاب عطر براي هر فردي بوي آن است، ولي مسائل ديگري از قبيل قيمت عطر و ماندگاري آن هم به نوبه خود از اهميت بالايي برخوردار است. براي اينكه بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد و با آگاهي به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شويد، لازم است اطلاعاتي در زمينه انواع عطر  به دست آوريد

گاهي اوقات هم اين كلمات و تشابهات اسمي كه در انواع عطر و ادكلن بر روي جعبه و شيشه ديده ميشود  شما را سر در گم  ميكند مخصوصا وقتي كه مي بينيد ظاهر برخي عطرها خيلي به هم شبيه هستند. اينجاست كه دوست داريد تا بفهميد چه منطقي پشت اسم گذاري عطرها و برخي اصطلاحات عطر  بين كمپاني هاي توليد عطر رايج است.

واقعيت امر اين است كه اين اسامي با منطق استفاده مي شود. و معاني به خصوصي دارد كه دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان كمك مي كند. همينطور وقتي كه روي جعبه يا شيشه ي عطرها كلماتي را مشاهده مي كنيد كه هم زياد تكرار مي شوند و هم براي شما نا مانوس هستند.حتي وقتي كه ميخواهيد اسم عطر خود را به سايرين بگوييد با اين مشكل مواجه هستيد كه ذكر اين كلمات ضروري است يا خير. در ضمن خيلي بيشتر دلتان مي خواهد كه وقتي آن را براي ديگران بازگو مي كنيد استرس غلط تلفظ كردن آن را نداشته باشيد.

ما در نوشته پيش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ايتاليايي و انگليسي را براي شما تا حدودي حل كرده ايم. شما با خواندن اين مقاله ديگر به سادگي مي توانيد عطرهاي گوناگون را با تلفظ صحيح بخوانيد، با اصطلاحات عطر ها آشنا شويد و به طور كامل اسم آن را با معاني درست اين اصطلاحات درك كرده و تلفظ كنيد. و متوجه تفاوت دقيق عطرهاي گوناگون با اسم هاي مشابه شده و آن ها به راحتي تلفظ هم بكنيد.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصوير بالا با دقت توجه كنيد. روي جعبه و شيشه عطر معمولا نام و اطلاعات كلي عطر ذكر ميشود در حالي كه در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتويات و شركت سازنده و باركد آورده ميشود. زير جعبه معمولا جاي مختص بچ كد و باركد محصول است و اطلاعات دقيقي از سال ساخت به شما ميدهد.

نام انواع ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوي: پووغ)
به زبان فرانسوي حرف اضافه به معناي ” براي” مي باشد.

Homme (تلفظ فرانسوي: اوم)
به زبان فرانسوي به معناي ” مرد” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour Homme كه روي عطرهاي مردانه زياد ديده مي شود به معني ” براي مرد” مي باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوي به معناي ” زن” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour femme كه روي عطرهاي زنانه زياد ديده مي شود، به معني ” براي زن” مي باشد.

Uomo (تلفظ ايتاليايي: اوومّو)
به زبان ايتاليايي به معناي ” مرد” مي باشد.

Donna (تلفظ ايتاليايي: دُنّا)
به زبان ايتاليايي  به معناي ” زن” مي باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوي به معناي ” آب” مي باشد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به صورت تنها استفاده شود، به معني ملايم تر بودن آن عطر به نسبت سري هاي قبلي آن است. توجه به اين نكته مهم است كه چنانچه بدين صورت ذكر شود ” Eau de Toilette”  يا ” Eau de Parfum” معني متفاوتي دارد. و نشان دهنده استانداردي از غلظت روغن عصاره ي عطر يا همان Essential oil مي باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتي كلمه ي Eau همراه با پيشوند L همراه باشد.معرفه مي شود. در حقيقت كاركرد “L ” قبل كلمه در زبان فرانسه مانند كاربرد “The” در زبان انگليسي است. اما علت اصلي استفاده از اين پيشوند در اسم برخي از عطرها تاكيد روي آن است.

Cologne
اسم شهري در آلمان است. و جايي كه اولين عطر به صورت صنعتي و مدرن امروزي در آن توليد شده. كه به مرور زمان به مترادفي براي كلمه ي عطر به معناي امروزي تبديل شده است.(در امريكا به عطر مردانه گفته ميشود) اگر روي شيشه ي عطر خود اين كلمه را به صورت تنها ديديد، به معني عطر مي باشد.

برخي سازنده ها نسخه كلون يا به صورت عاميانه كلوژن محصول خود را توليد ميكنند كه معمولا بهترين رايحه در نسخه كلون وجود دارد به طور مثال گرلن ايده ال مردانه كلون.

Eau de Cologne
وقتي روي شيشه ي عطر اين عبارت را ديديد به معناي غلظت كمتر روغن عطر كمتر از Eau de Toilette مي باشد. و حدودا بين ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوي: ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي تازه مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها هست داراي رايحه اي خنك مي باشند و حس تازگي و طراوت ايجاد مي كنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوي: اُ ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي آب تازه است. هنگامي كه اين تركيب را در اسم عطر مشاهده كرديد، به اين معناست كه غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette كمتر است.

Toilette (تلفظ: تويلت)
به فرانسوي به معناي توالت (دستشويي) يا هر آنچه به تميزي برگردد مي باشد. البته تركيب اين كلمه با Eau de معني كاملا متفاوتي را ايجاد مي كند. و آن عطر است. عطري كه غلظت روغن عطر يا Essential oil  در آن بين ? تا ? درصد مي باشد.

EDT
مخفف كلمه ي Eau de Toilette مي باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
اين كلمه معادل فرانسوي Perfume و به معناي عطر است. وقتي روي شيشه ي يا جعبه ي عطر به تنهايي اين كلمه را مشاهده كرديد به اين معناست كه غلظت ماده ي عطري يا Essential oil در آن عطر بيشترين ميزان ممكن يعني بين ?? تا ?? درصد مي باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامي كه روي شيشه با تركيب Eau de parfum مواجه شديد. يعني غلظت ماده عطري يا همان Essential Oil  در عطر بين ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف كلمه ي Eau de Parfum مي باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوي: لِ پاغفوم)
به همان معناي Eue de Parfume  مي باشد. اين تركيب در اسم عطر استفاده مي شود. Le  كه در ابتدا آماده نقش The را در انگليسي دارد. و كلمه را معرفه مي كند. تاكيد در اينگونه عطرها بروي Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل هاي قبلي است.

Elixir (تلفظ فرانسوي: اليكسيغ)
به فرانسوي و انگليسي به معناي اكسير است. ولي در اسم عطرها وقتي استفاده مي شود به اين معني است كه غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل هاي قبلي خود بيشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم كمي بيشتر مي باشد.

Intense (تلفظ فرانسوي: آنتُنس- تلفظ انگليسي: اينتنس)
در هر دو زبان به معناي شديد مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار مي رود به معني شدت بيشتر بوي آن عطر نسبت به مدل هاي قبلي است. و به اين معناست كه اين عطر از مدل هاي قبلي خود ماندگاري و قدرت بيشتري در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوي: اكستغِم – تلفظ انگليسي: اكستريم)
به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي به معناي مفرظ و نهايت يك چيز مي باشد. در اسم گذاري يك عطر اشاره به شدت بالاي رايحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت هاي با بوي سنگين تر در عطر مي باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ي بالاتري از شدت رايحه ي عطر مي باشد.

Supreme (تلفظ انگليسي: سوپريم. تلفظ فرانسوي: سوپغِم)
به فرانسوي به همان معناي مفرط مي باشد. و تقريبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگيسي: ابسُلوت)
به انگليسي به معناي مطلق مي باشد. در عطرهايي  هم كه اين كلمه در اسم آن ها استفاده شده يعني، اين مدل شدت رايحه اي بسيار بيشتر از مدل هاي قبلي خود دارد.

انواع ادكلن با توجه وندهاي آنها:

انواع عطر با توجه وندهاي آنها: نكته قابل توجه اين است كه هنگامي كه اين كلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده ميشود، رايحه ي عطر نيز به نسبت مدهاي قبلي خود تغيير كرده است و از نت هاي متفاوتي هرچند با اشتراك با مدل قبلي در آن استفاده شده است و بوي يكساني با مدلهاي قبل خود نخواهند داشت. هرچند كه رايحه ي شبيه مدل هاي قبلي است.مثلا عطر ليليوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوي: ابسُلو)
مترادف فرانسوي كلمه ي”Absolute  ” مي باشد.

Floz  يا  .FL. Oz
واحد قديمي و سنتي سنجش مايعات يا همان اونس. معادل ????? ميليمتر مكعب. يا تقريبا همان ?? ميل است. روي شيشه هاي عطر اين واحد همراه با عدد درج شده است كه همان حجم دقيق عطر است.

UAE (تلفظ: يو- اِي- اي)
مخفف شده ي Arabic Emirates  United به معني امارات متحده ي عربيه مي باشد. اگر زير شيشه ي عطر اين اسم را ديديد، به اين معني است كه اين عطر وارد امارات شده و از آن جا خريداري شده است. لازم به ذكر است كه اين مطلب دليلي بر فيك بودن عطر نيست.

Edition
نسخه هاي اصلاح شده ي عطر با تغييرات مورد نظر. مثلا برخي تغييرات در رايحه يا بسته بندي و…  كه در اسم عطر اين كلمه استفاده شده و شيشه ي عطرهم تغييراتي به نسبت مدل هاي قبلي خود در بسته بندي و شيشه ي عطر خواهد داشت.

Limited edition(ليميتد اديشن)
محصولاتي كه به صورت مقطعي و محدود توليد مي شوند. كه معمولا هم به زودي ناموجود خواهند شد. علت اين امر محدود بودن مواد اوليه ي توليد آن عطر است. و به همين خاطر امكان توليد آن عطر در بلند مدت براي سال هاي سال وجود ندارد. در اينگونه عطرها در از اين كلمه استفاده مي شود.

Vol

اصطلاحا به معناي حجم روي شيشه ي عطر مي باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آكوآ)
هر سه به معناي آب يا آبي مي باشد. عطرهايي كه يكي از اين كلمات در اسم آنان وجود دارد يعني نت هاي آبي يا دريايي در آن غالب است. اين عطرها خنك مي باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme كه به معناي عطر بولگاري آبي براي مردان مي باشد.

نكته: اختلاف در نوشتار اين سه كلمه به اين دلايل مي باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگليسي اين كلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانيولي اين كلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاري است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معناي چوب عود مي باشد. وقتي در اسم عطر اين كلمه به كار مي رود يعني تركيب غالب رايحه ي عطر عود است.

Amber
به معناي كهربا مي باشد. صمغي كه پس از سالها تبديل به سنگ شده است و بوي سنگين و خاصي دارد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به كار مي رود يعني بوي غالب آن عطر از كهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوي: بوآ)
به فرانسوي به معناي چوب مي باشد. عطرهايي كه در اسم آن ها از اين كلمه استفاده شده. به اين معني است كه اين عطر بوي چوبي دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوي: وِتيوِغ)
به فرانسوي اسم گياه خس خس مي باشد. خس خس گياهي علفي با ريشه هاي كلفت و زخيم است. بوي چوبي و علفي خنك و خاكي دارد و كمي هم بوي مشك مي دهد. در عطرسازي كاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهاي لاكچري. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها وجود دارد، داراي بوي غالب خس خس مي باشد.

Musk (تلفظ به انگليسي: ماسك)
به انگليسي و فرانسوي (Musc) به معناي مشك مي باشد. بوي گرم و شيرين و خاص كه از بدن آهوي ختني گرفته مي شود. البته مدل هاي مصنوعي آن بيشتر در صنعت عطرسازي استفاده مي شود. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار برده شود به اين معني است كه اين عطر بوي غالب مشك دارد.

Tobacco (تلفظ به انگليسي: توباكو)
به انگليسي به معني تنباكو مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها ديده مي شود به اين معني است كه بوي غالب آن ها تنباكو مي باشد.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل مي باشد. بوي آشناي شيريني ها. كه رايحه ي شيرين و گرم گل وانيل است. عطرهايي كه در آن اين كلمه استفاده شده داراي بوي غالب وانيل مي باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوكّه – تلفظ به انگليسي: بووكِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” دسته گل” مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر استفاده مي شود به اين معناست كه رايحه ي عطر تركيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا همان اسانس مي باشد. كاربرد آن در اسم عطرها به اين معني است كه مواد اوليه ي عطر بيشتر طبيعي است.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص مي باشد. استفاده ي آن در اسم برخي ها بيشتر حالت تجاري دارد. و بيان اين مطلب است كه عطر از مواد اوليه ي درجه يك و با كيفيت تهيه شده است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. اما هنگام استفاده در اسم گذاري عطرها، به معني وجود تلخي در رايحه ي عطر مي باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس مي باشد. هنگامي كه اين كلمه به اسم عطر اضافه مي شود، معمولا دو معني دارد . يا اينكه عطر به نسبت مدل هاي قبلي خود داراي بويي لطيف تر مي باشد . يا اين كه داراي بويي شيرين تر و دوست داشتني تر است. اين تفاوت در بوي عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همان طور كه بيان شد. Eau به معناي آب مي باشد و وقتي در صنعت عطر با چيزي تركيب مي شود به معناي ملايم تر شدن و كمتر شدن غلظت ماده ي عطري مي باشد. با توجه به اين نكته، Eau Tender يعني هم عطر ملايم ترشده است. و هم داراي رايحه ي لطيف تر يا شيرين تر و دوست داشتني تري نسبت به مدل هاي قبلي مي باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي خاص و اختصاصي مي باشد. استفاده از آن در اسم عطرها كاربرد تجاري دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره مي كند.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي به معني برانگيزاننده و تحريك كننده است. استفاده از آن در اسامي عطر ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريك كننده بودن بوي عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب مي باشد. عطرهاي كه در اسم آن ها اين كلمه استفاده شده است. رايحه اي به نسبت مجلسي دارند و براي استفاده در شب طراحي شده اند.

منبع:

https://liliome.ir

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

۲۲ بازديد

اكثر افرادي كه به دنبال خريد جاروبرقي براي تميز كردن خانه خود هستند، در ميان مدل‌ها و مارك‌هاي مختلف و متفرقه بازار گيج مي‌شوند.

با اين حال مطمئنا با كمي تحقيق، با برند بوش مواجه خواهند شد. تمامي مدل‌هاي جاروبرقي بوش با استفاده از بهترين مواد اوليه و جديدترين تكنولوژي روز دنيا ساخته شده‌اند و كيفيت بالاي آنها در عملكرد موجب شده تا طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا داشته باشند. اگر شما نيز در ترديد اين هستيد كه جاروبرقي بوش بخرم يا نه، بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. چرا كه مي‌خواهيم تمامي مزايا و معايب جاروبرقي‌هاي بوش را بيان كنيم.

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

اگر تصميم داريد براي خانه خود جاروبرقي بوش خريداري كنيد، ابتدا بهتر است از تمامي مزايا و معايبي كه اين برند دارد آگاه باشيد. در حال حاضر جاروبرقي هاي بوش يكي از پرقدرت‌ترين و باكيفيت‌ترين جاروبرقي‌هاي روز دنياست. از جمله ويژگي‌هايي كه باعث شده تا اين برند به اين سطح از شهرت برسد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. وجود شركت هاي تعمير جاروبرقي بوش در سرتاسر كشور

يكي از معضلات خريد كالاي برقي خارجي، پيدا كردن تعميركار متخصص جهت تعمير و سرويس دستگاه در كشور است. خوشبختانه شركت هاي  تعمير جاروبرقي بوش در تهران و در اكثر شهرهاي كشور وجود دارند كه مي‌توانند با قطعات اصلي و اورجينال، دستگاه شما را تعمير و عيب‌يابي كنند.

a8_e1uk.jpg

لازم به ذكر است كه تعمير جاروبرقي بوش در تمامي تعميرگاه‌هاي لوازم برقي ممكن نيست و تنها برخي از شركت‌ها دانش آن را دارند. لذا بايد به دنبال شركت‌هاي واقعي و متخصص در اين زمينه باشيد و جاروبرقي خود را به دست هر تعميركاري نسپاريد. چرا كه ممكن است آسيب بيشتري به دستگاه شما وارد شود و يا به دليل استفاده از قطعات غيراورجينال، عملكرد جاروبرقي كاهش پيدا كرده و در بلند مدت نيز شاهد كاهش عمر آن باشيد.

  1. استفاده از پاكت يك بار مصرف

برخي از مارك‌ها به دليل نداشتن تكنولوژي‌هاي جديد، هنوز هم جهت جمع‌آوري آشغال‌هاي جذب شده در داخل جاروبرقي از كيسه‌هاي دائمي استفاده مي‌كنند. اين كيسه‌ها بايد هر چند ماه يك بار تخليه شوند و آشغال‌هاي داخلش تكان دادن كيسه از آن خارج گردد. اين مساله باعث پخش شدن مقدار زيادي گرد و خاك در هوا و به وجود آمدن مشكلات تنفسي و بهداشتي خواهد شد.

جاروبرقي بوش با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز دنيا جهت جمع‌آوري آشغال‌ها، از پاكت يك بار مصرف استفاده مي‌كند. در اين حالت تنها لازم است كه كاربر، پاكت جاروبرقي بوش را از دستگاه خارج كرده و دور اندازد سپس پاكت جديد را در جاي خود قرار دهد.

نكته:پاكت جاروبرقي بوش  نوعي فيلتر جهت تصفيه هوا نيز هستند و از ورود ذرات معلق به هوا جلوگيري مي‌كنند. اين در حالي است كه كيسه‌هاي يك بار مصرف ديگر برندها اين قابليت را ندارند. لذا در صورتي كه از كيسه‌هاي غيراورجينال استفاده كنيد احتمال سوختن موتور دستگاه بسيار بالاست.

  1. استفاده از مخزن شيشه‌اي

يكي ديگر از مزاياي خريد از جاروبرقي هاي بوش اين است كه اين مارك به تمامي سلايق توجه مي‌كند. اگر از انباشته شدن آشغال در داخل جاروبرقي خود بيزاريد يا ترجيح مي‌دهيد به جاي توليد زباله بيشتر و دور انداختن پاكت يك بار مصرف از روش ديگري استفاده كنيد، توصيه ما به شما خريد جاروبرقي‌هاي مخزن‌دار بوش است. مخزن اين مدل‌ها از شيشه شفاف و با كيفيت تهيه شده كه به شما امكان جستجو كردن اشيا كشيده شده در داخل دستگاه به صورت ناخواسته را مي‌دهد.

از ديگر مزاياي اين مدل اين است كه مخزن حجم بيشتري دارد اما كاربر به راحتي مي‌تواند آن را پس از هربار استفاده با آب و تميز كننده بشويد تا كاملا تميز و درخشان شود. ظاهر زيبا و مدرن جاروبرقي مخزن‌دار بوش از ديگر مزاياي خريد اين مدل است.

  1. قدرت بالاي موتور

برخي قدرت بالاي موتور را تنها مربوط به ميزان مكش دستگاه مي‌دانند؛ در حالي كه اين طور نيست. هرچه قدرت موتور جاروبرقي شما بيشتر باشد امكان استفاده از آن به صورت طولاني‌تر نيز بيشتر است و دستگاه به سرعت داغ نخواهد كرد. پس هرچه متراژ خانه شما بيشتر باشد احتمالا بايد مدل‌هاي قدرتمندتري خريداري نماييد كه قابليت استفاده طولاني مدت و روشن و خاموش شدن براي چند بار در روز را داشته باشد. خوشبختانه در بسياري از مدل‌هاي جاروبرقي بوش، قدرت موتور چيزي در بين 1800 تا 2500 وات است كه به راحتي مي‌تواند از پس ساختمان‌هاي مسكوني بزرگ نيز برآيد.

  1. ميزان مكش

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي جاروبرقي بوش كه باعث شهرت آن شده است، ميزان مكش بسيار بالاي آن است. تميز شدن راحت سطوح در كسري از ثانيه تنها زماني اتفاق مي‌افتد كه مكش دستگاه به قدري باشد كه به سرعت آشغال‌ها را در خود بكشد. مكش جاروبرقي بوشچيزي در حدود 1800 تا 220 وات است كه عدد بسيار خوبي است و برخي ادعا مي‌كنند كه توانايي بلند كردن اجسام سنگيني چون فرش نيز با آن ممكن است!

  1. تعداد سري

يكي از مزاياي ديگري كه خريد جاروبرقي بوش دارد، تعداد سري‌هاي متنوع و كاربردي است. اگر شما در خانه‌تان حيوان خانگي داريد و يا دسترسي به برخي از نقاط تنگ و باريك خانه براي شما امكان‌پذير نيست، احتمالا از كاربرد سري‌هاي مختلف جاروبرقي بوش شگفت‌زده خواهيد شد. البته بايد بدانيد كه تعداد سري‌ها در تمامي مدل‌ها يكسان نيست و پيش از خريد بايد از تعداد سري و نوع آنها مطمئن شويد.

  1. استفاده از فيلتر هپا

يكي از بزرگترين معضلات كاربران در هنگام جاروبرقي كشيدن اين است كه جاروبرقي تمامي گرد و خاك موجود در خانه را در هوا پخش مي‌كند كه وارد مسير تنفسي انسان مي‌شود. استفاده از بهترين فيلترهاي روز دنيا ( فيلتر هپا) در داخل جاروبرقي بوش باعث شده تا بيش از 99.9 % ذرات معلق در فيلتر جذب شوند و هواي ساختمان تميز و بهداشتي باقي بماند.

 

معايب خريد جاروبرقي بوش

اگرچه برند بوش يكي از بهترين‌هاست اما باز هم عيب‌هاي كوچكي در جاروبرقي‌هاي ان وجود دارد كه بايد قبل از خريد از وجود آنها باخبر باشيد. البته ذكر اين ايرادات به اين منظور نيست كه مارك‌هاي ديگر از اين مشكلات مبرا هستند. از مهم‌ترين ايرادات جاروبر هاي بوش مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. عدم امكان مكش مايعات

بسياري از كاربران ترجيح مي‌دهند كه جاروبرقي‌شان به يك باره مايعات و آشغال‌ها را داخل خود بكشد. اين امكان در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي بوش وجود ندارد و در صورت ورود مايعات به داخل دستگاه، موتور جاروبرقي خواهد سوخت. البته اين ويژگي تا به حال در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي محقق نشده اما به هر حال از بهترين برند لوازم خانگي دنيا انتظار مي‌رود كه به اين تكنولوژي دست پيدا كرده باشد.

  1. وجود جاروبرقي بوش فيك

از انجايي كه جاروبرقي‌هاي بش از كيفيت و محبوبيت زيادي برخوردارند، برخي از كشورها به توليد جاروبرقي‌هايي كاملا شبيه بوش مي‌زنند و دستگاه بي كيفيت خود را به اسم برند بوش به مردم مي‌فروشند. به همين دليل تشخيص جاروبرقي اصلي بوش از غيراورجينال ممكن است افراد را به زحمت بيندازد و آنها ترجيح دهند از برندي خريد كنند كه كپي شده آن در بازار وجود ندارد.

  1. وجود قطعات يدكي غيراورجينال

محبوبيت بالاي جاروبرقي بوش در ميان كاربران باعث شده تا برخي افراد سودجو دست به توليد قطعات يدكي غير اصل مانند فيلتر و پاكت جاروبرقي بوش بزنند. اين مساله باعث مي‌شود كه كاربران در هنگام خريد اين قطعات توجه بيشتري داشته باشند و به راحتي آن را پيدا نكنند. البته اگر از نمايندگي‌هاي مجاز قطعات خود را بخريد احتمالا با اين مشكل كمتر مواجه خواهيد شد.

  1. قيمت بالا

يكي ديگر از معايب جاروبرقي بوش، بالا بودن قيمت آن است. البته نمي‌توان قيمت بالاي دستگاه را نوعي عيب دانست چرا كه استفاده از مواد اوليه با كيفيت، هزينه تمام شده دستگاه را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. به هر حال همين موضوع باعث شده تا برخي از افراد علي رغم ميل باطني خود نتوانند جاروبرقي بوش بخرند.

  1. قابليت فشرده سازي زباله

از ديگر ويژگي‌هايي كه در جاروبرقي‌هاي بوش لحاظ نشده است، مي‌توان به قابليت فشرده سازي آشغال‌هاي به داخل كشيده شده اشاره كرد. در برخي از مدل‌هاي معدود در بازار قابليتي وجود دارد كه آشغال‌ها را در يكديگر متراكم مي‌كند تا مخزن دستگاه به سرعت پر نشود و لزومي به تميز كردن فوري آن نباشد. البته اين ويژگي خيلي مورد استقبال كاربران قرار نگرفت و شايد دليل عدم وجود آن در مدل‌هاي جاروبرقي بوش همين باشد.

منبع : سايت تسنيم

قابليت AGC در دوربين هايك ويژن

۲۷ بازديد

قابليت AGC در دوربين هايك ويژن

دوربين مدار بسته هايك ويژن براي تصوير برداري به نور مناسب نياز دارد اما برخي مواقع نور محيط به اندازه اي مطلوب نيست كه  دوربين مداربسته  بتواند مناسب ترين وضوح را تصوير برداري كند ، در اين مواقع دوربين  هايك ويژن از فيلتر AGC براي كنترل و اصلاح نور كم محيط و تصوير برداري با كيفيت بالاتر استفاده مي كند . فيلتر Automatic Gain Control بطور خودكار ميزان روشنايي محيط و شدت نور را اندازه گيري مي كند و هنگامي كه شدت نور محيط از سطح معيني ( كه براي دوربين هايك ويژن به عنوان سطح شاخص تعريف شده است ) پايين تر باشد ، دوربين هايك ويژن بطور خودكار سيگنال ويديويي را تقويت مي كند ، اين تقويت باعث مي شود تا كاهش نور تصوير جبران شود .

 

قابليت AGC در دوربين هايك ويژن ( hikvision  )  چيست و چگونه مي توان آن را تنظيم كرد ؟

به زبان ساده تر هنگامي كه دوربين هايك ويژن در حال تصوير برداري در محيط هاي تاريك است ، فيلتر AGC با تقويت ميزان نور محيط باعث مي شود تا دوربين تصاوير قابل شفاف و روشن تري تصوير برداري نمايد .

هنگامي كه كاربر ، فيلتر AGC دوربين هايك ويژن را فعال مي كند ، دامنه دايناميكي بصورت نرم افزاري بهبود يافته و شدت روشنايي محيط بطور مجازي بهبود پيدا مي كند ، اين موضوع باعث مي شود تا قسمت هاي تاريك تصوير پر نور تر شده و تصوير دوربين در اين قسمت ها شامل جزئيات بيشتري باشد . البته نكته ي مهم ديگر اين است كه با تقويت شدت نور توسط فيلتر AGC ، نويز هاي تصوير نيز تقويت شده و مقدار آن در تصوير دوربين افزايش مي يابد .

تمامي دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن داراي فيلتر AGC هستند و كاربران مي توانند با توجه به شدت نور محل نصب دوربين ، AGC  را در حالت هاي پايين ، متوسط ، بالا و يا خاموش تنظيم كنند .

گفتني است كه فيلتر AGC مربوط به دوربين هايك ويژن است و براي فعال و غير فعال كردن آن بايد وارد تنظيمات دوربين بشويم.

قابليت AGC در دوربين مداربسته چيست؟

قابليت AGC در دوربين مداربسته باعث مي شود دوربين به صورت خودكار نور را تنظيم كند. AGC مخفف عبارت Automatic Gain Control است. ميزان سطح روشنايي و نور محيطي براي ثبت تصاويري با كيفيت، بسيار با اهميت است. هنگامي كه نور، پايين تر از سطح مشخصي باشد، دوربين مداربسته به صورت خودكار، شروع به تقويت سيگنال ويدئويي مي كند. به اين ترتيب، كمبود نور جبران مي شود.

AGC در دوربين مدار بسته چگونه عمل مي كند؟

با فعال بودن قابليت AGC در دوربين هايك ويژن، دامنه ديناميكي به صورت الكترونيكي، بهبود مي يابد. به طور مثال در اين روش ميزان روشنايي از 16db به 26db مي رسد. همين امر موجب نمايش محيط هاي تاريك با كيفيت بالاتر مي شود. البته بايد بدانيد اين تكنولوژي با بالا رفتن ميزان نور، نويز زياد و يا نقاط رنگي ايجاد مي كند.

در حال حاضر در تمام دوربين هاي مداربسته تكنولوژي AGC وجود دارد و با توجه به نياز كاربر قابل تنظيم است. به اين ترتيب مي توان آن را در صورت نياز در درجات پايين، متوسط، بالا و خاموش قرار داد.

در صورتي كه نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد مي توانيد با كارشناسان شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

چطور نويز الكترونيكي ناشي از تقويت را كاهش دهيم؟

به منظور كاهش نويز ايجاد شده به دليل مكانيزم تقويت بهتر است از چيپ تصوير پيشرفته استفاده كنيد. حسگرهاي نوري كه به نور حساس تر باشند، نياز به تقويت سيگنال كمتري دارند.

آيا قابليت AGC باعث افزايش قيمت دوربين مي شود

امروز قابليت AGC در دوربين مداربسته جز ويژگي هاي اوليه و لازم هر دوربيني است. از اين رو قابليت AGC دوربين هزينه اضافي براي كاربر در بر ندارد.

 

 

 

خودروبر تهران

۲۷ بازديد

خودروبر تهران

خودروبر امدادي در تهران و خودرو بر در محل بسيار قابل اهميت است كه شركت خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir/  به صورت صددرصد آن را پياده سازي كرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشكالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي كنند مي توانند با خدمت ويژه خودرو بر در تهران كار خود را با خيال راحت به شركت خودرو بر پارس بسپارند. خودرو بر پارس معتبرترين شركت حمل خودرو و همينطور تعميردر محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در كم تر از نيم ساعت است كه اين يك امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي كنيد.

انواع خودروبر

  • خودرو بر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودرو بر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي كاربرد دارد و هم اكنون بيشتر از اين نوع خودرو بر استفاده مي شود و يكي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودرو بر دكل دار: نيسان دكل دار داراي جرثقيل و دكل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پاركينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودرو بر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين كيفيت و بدون هيچ اشكال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار كفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودرو بر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مكانيك سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدك كش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدك كش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از كفي خودرو بر تمام هيدروليك و يدك كش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا كرديد، تنها كافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشكل خودرو موردنظرتان را به كارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي كشور جابجا مي كند.

خودروبر امدادي در تهران و خودروبر در محل بسيار قابل اهميت است كه شركت خودروبر پارس به صورت صددرصد آن را پياده سازي كرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشكالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

از امكانات تفريحي و ضروري ما خودروي شخصيمان است كه رسيدگي و نگهداري آن همواره برايمان قابل توجه بوده و برايمان از اهميت والايي برخوردار است كه صد در صد آن را در اختيار افراد كار آزموده و كار بلد و معتبر قرار دهيم. خودروبر گروهي حرفه اي و كادري با تجربه در حمل و نقل خودرو داخل شهر و خارج شهر است كه با بيش از سالها فعاليت در زمينه خودروبري در كشور هم اكنون در خدمت همشهريان گرامي در امداد رساني براي خودرو و خودروبري با خدمات ويژه مي باشيم.

ارسال خودرو سراسر كشور با مجهزترين ماشين آلات تا خودروي شما به بهترين شكل ممكن به مقصد حمل شود براي آن دسته از افرادي كه خواهان جا به جايي اتومبيل از تهران به ساير شهرستان ها مي باشند مي توانند با تماس با ما جهت خودروبر در خواست كنند و ماشين هاي حمل خودروبراي جا به جايي اتومبيل مورد نظر اقدام كنند.

جزثقيل خودروبر شبانه روزي يكي از خدمات خودروبر پارس است كه با كمك كارشناسان انجام مي گردد. در بعضي از شرايط وقتي با خودرويمان در حال حركت به مقصدي يا مسافرتي مي باشيم، خودروي ما دچار نقص فني ميشود كه امكان راه اندازي مجدد آن از عهده ما خارج است و يا به علت نبودن امكانات و تجهيزات مخصوص قادر به راه اندازي مجدد خودرو و تعمير آن نيستيم. در اين صورت بهترين راه براي برطرف كردن مشكل و راه اندازي مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو يا نزديك ترين جزثقيل خودروبر شبانه روزي است تا در سريع ترين زمان براي ارائه خدمات امداد خودرويي و رفع نقص فني خوردو در محل حاضر شوند.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي كنند مي توانند با خدمت ويژه خودروبر در تهران كار خود را با خيال راحت به شركت خودروبر پارس بسپارند. خودروبر پارس معتبرترين شركت حمل خودرو و همينطور تعمير در محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در كم تر از نيم ساعت است كه اين يك امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي كنيد.

انواع خودروبر

  • خودروبر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودروبر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي كاربرد دارد و هم اكنون بيشتر از اين نوع خودروبر استفاده مي شود و يكي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودروبر دكل دار: نيسان دكل دار داراي جرثقيل و دكل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پاركينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودروبر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين كيفيت و بدون هيچ اشكال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار كفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودروبر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مكانيك سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودروبر تهران

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدك كش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدك كش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از كفي خودرو بر تمام هيدروليك و يدك كش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا كرديد، تنها كافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشكل خودرو موردنظرتان را به كارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي كشور جابجا مي كند. ما در تلاشيم به شما اين اطمينان را بدهيم كه كوچك ترين آسيبي به خودروهاي شما وارد نمي شود و ما مسئوليت آن را از لحظه تحويل تا انتقال برعهده مي گيريم.

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۲۷ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

راهنماي خريد جاروبرقي

۲۱ بازديد

راهنماي خريد جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي براي منزل خود را داريد و به دنبال بهترين مارك جاروبرقي هستيد و در اينجا به شما كمك خواهيم كرد تا بنا بر نياز و بودجه خود بتوانيد بهترين مدل جاروبرقي را انتخاب كنيد.

m1_nnha.jpg

منبع: عصر ايران

پيش از بررسي اين نكات خالي از لطف نيست كه بگوييم بهترين ها هميشه مي توانند در بهترين مارك جاروبرقي نيز خلاصه شود لذا انتخاب برندي درست به شما در داشتن مزيت هاي اصلي از جمله موتور قدرتمند و طول عمر بالا كمك به سزايي مي كند اما دانستن نكات لازم درباره خريد اين كالا قطعاً به انتخاب مدلي مناسب تر و اطمينان درباره مارك اين دستگاه در ميان انواع جاروبرقي گوناگون كمك به سزايي خواهد كرد.

انواع جاروبرقي مخزن دار و كيسه دار

در كل مي توانيم انواع جاروبرقي خانگي را به دو دسته اصلي تقسيم كنيم كه در اينجا به طور خلاصه به بررسي آن ها خواهيم پرداخت و در ادامه با بيان مشخصات مهم در هنگام خريد جاروبرقي مناسب همراهتان خواهيم بود.

جاروبرقي كيسه دار: در اين مدل از جاروبرقي همان‌طور كه از اسمش نيز پيداست، گرد و غبار و آشغال‌ها در كيسه يا پاكتي كه در دستگاه طراحي شده است جمع مي گردد. جنس كيسه ها مي تواند كاغذي، پارچه و يا پليمر باشد از سايز يا اندازه كوچك تا بزرگ مي باشد كه به دو صورت دائمي يا يك بار مصرف هستند. لازم به ذكر است كه امروزه به دليل موارد بهداشتي و پاكيزگي شما شاهد كيسه ها يا پاكت هاي يك‌بار مصرف در برندهاي معتبر هستيد و اين دسته از محصول در هنگام خريد جاروبرقي عمدتاً موردتوجه تعداد بيشتري از افراد است چراكه هم تعدد مدل بيشتري دارد و هم از جهت سلامت و بهداشت آسان‌تر مي باشد.

 

جاروبرقي بدون كيسه: جاروبرقي بدون كيسه يا مخزن دار همان‌طور كه از نامش پيداست داراي به جاي كيسه داراي محفظه اي براي جمع آوري زباله مي باشد به طوري شما مي توانيد پس از پر شدن مخزن دستگاه آن را خالي كنيد و مجدداً در سر جايش بگذاريد در همين جا بايد به اين نكته اشاره كنيم كه در هنگام انتخاب و خريد جاروبرقي مدل هاي بدون كيسه به سراغ مارك هاي متفرقه نرويد چراكه به دليل نوع عملكرد مي تواند خروجي گرد و غبار بيشتري در محيط به نسبت جاروبرقي كيسه اي داشته باشد و همين امر به شدت مي تواند براي ريه هاي شما آزاردهنده باشد.

نگاهي عميق در هنگام خريد جاروبرقي

قدرت موتور: يكي از مهم ترين موادي كه بسياري از افراد در هنگام خريد جاروبرقي بدان توجه مي كنند وات دستگاه است چراكه تصور مي كنند اين وات تعيين كننده ميزان كشش است اما لازم است اين نكته را بدانيد كه مي تواند دو جاروبرقي با وات يكسان، مشكي كاملاً متفاوت داشته باشد و در حقيقت نمي توان توان مصرفي را به تنهايي مبنايي از انتخاب قرار دهيد چراكه ميزان مكش در هر جاروبرقي به نوع موتور، خرطومي، نوع عايق و لوله تلسكوپي وابسته خواهد بود و شايد بدون لوله تلسكوپي و در آوردن خرطومي از دستگاه شما كششي بسيار متفاوت را در اختيار داشته باشيد لذا توجه به اين نكته مهم را فراموش نكنيد.

نوع موتور: تكنولوژي هاي گوناگوني مي تواند در جاروهاي برقي وجود داشته باشد كه براي مثال مي توانيم به معروف ترين آن ها يعني موتور كمپرسور و HiSpin اشاره كنيم كه در دسته بهترين ها محسوب مي گردد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي ايروديناميكي و جريان كاليبره شده داراي مكش بالا و سطح مصرف انرژي پاييني است لذا اگر مي خواهيد خريد جاروبرقي را براي متراژهاي بزرگ انجام دهيد مي توانيم به طور قطع خريد مدل كمپرسور را به شما پيشنهاد دهيم چراكه علاوه بر مكش بسيار بالا در متراژ زياد داغ هم نمي كند و مي تواند براي ساعات بالايي بدون فشار به دستگاه كار كند. به ياد داشته باشيد قدرت موتور در جاروبرقي كمپرسور كاملاً متفاوت از موتورهاي ديگر است تا جايي كه نمي توان به عنوان مثال 800 وات كمپرسور را به راحتي تا دو برابر قدرت با جاروبرقي هاي موتور معمولي مقايسه كرد.

در مورد نوع موتور در هنگام خريد جاروبرقي نيز بايد به اين نكته توجه كنيد كه افت كيفيت، مكش و قدرت در برندهاي متفرقه مي تواند كاملاً محسوس باشد لذا در هنگام خريد جاروبرقي بهتر است به اين موردتوجه كنيد كه پول برندي را بدهيد كه ارزش هزينه كردن داشته باشد و به زبان خودماني براي انتخاب اين دستگاه، حتي اگر مدل ارزاني از مارك معتبر را بخريد بهتر از انتخاب مدل بالاي يك مارك متفرقه است.

 

لوله تلسكوپي: دسته يا لوله تلسكوپي يكي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي است چراكه لوله ها در مدل هاي متنوع ممكن است قابليت تنظيم ارتفاع داشته باشند يا خير و همين تنظيم ارتفاع مي تواند به شما كمك كند تا كاملاً بر مبناي قد خود دسته را تنظيم كنيد تا بدون فشار به ستون فقرات، مچ و كتف خود كار جاروكشي را انجام دهيد.

لوله خرطومي: به طور واضح بگوييم كه لوله ها اصولاً يا از جنس پلاستيك و يا كنف هستند و هريك از اين جنس ها در مارك هاي گوناگون مي تواند باكيفيتي متفاوت وارد بازار شود اما در حالت كلي بايد بگوييم كه كنف در صورت اينكه در مارك خوبي از باشد مي تواند به مراتب طول عمر بالاتري داشته باشد چراكه خرطومي هاي پلاستيكي ممكن است براثر كشش و به مرور زمان پاره شود اما مدل هاي كنفي طول عمر بيشتري خواهند داشت و به راحتي پاره نمي شود. لازم به كر است كه به صورت استاندارد لوله ها براي عدم كم شدن مكش 2 متر مي باشند.

نوع اتصال خرطومي به بدنه: در هنگام خريد جاروبرقي فراموش نكنيد كه خرطومي ها به بدنه دستگاه بايد به شكلي اتصال يابند تا 360 درجه قابل چرخش باشد چراكه در غير اين صورت كار جاروكشي سخت خواهد شد و مهم ترين مسئله اين است كه در مارك مناسب، به طور دقيق وكيوم و سفت باشد تا تأثيري روي مكش دستگاه نگذارد.

پارويي جاروبرقي: يكي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي، پارويي دستگاه و نوع طراحي آن است، يك پارويي خوب مي تواند به نوبه خود سهم به سزايي در مكش و جمع آوري كثيفي ها داشته باشد و علاوه بر اين مورد يك پارويي مناسب بسيار روان بر روي سطوح حركت خواهد كرد و همين امر از فشار آمدن به مچ، كتف و كمر شما جلوگيري خواهد كرد پس به منظور داشتن كيفيت بيشتر در جاروكشي و سهولت آن به داشتن پارويي مناسب در جاروبرقي خود توجه فرماييد.

فيلتر هپا: احتمالاً نام فيلتر معروف HEPA به گوشتان خورده است، اين فيلتر كه به خصوص در برندهاي معتبر استفاده مي شود داراي اهميت بالايي هستند. در هنگام جاروكشي گرد و غبار خروجي از دستگاه در هوا مخصوصاً نور آفتاب قابل‌رؤيت است و همين مورد به مرور زمان آلرژي هاي گوناگون در افرا ايجاد خواهد كرد كه اين مورد به لطف تكنولوژي جديد فيلتر قابل شستشوي هپا تا 99.99 درصد كاهش پيدا كرده و درواقع بسيار مهم مخصوصاً براي افراد حساس به خصوص آلرژي تنفسي مي باشد.

نوع طراحي و Air bumper: نوع طراحي بدنه از جمله ضد خش بودن از مواردي است كه در برخي از مدل هاي تاپ برند وجود دارد و اما در كنار اين قابليت گارد محافظتي در برندهاي خوب تا ميزان قابل توجهي سلامت دستگاه و حتي وسايل داخل منزل را تضمين خواهد كرد كه مي تواند موردي قابل توجه در هنگام خريد جاروبرقي به شمار برود. حتماً برايتان پيش آمده كه در هنگام جارو كردن منزل جاروبرقي به وسايل و يا ديوار خانه برخورد كند كه اين مورد هم به جاروي شما و هم وسايل موجود در منزل آسيب مي رساند اما وجود گارد محافظتي د ر برخي از انواع جاروبرقي باعث مي شود كه به دليل جنس نرم تر از اين صدمه جلوگيري كند.

اين دسته از موارد در كنار چرخ هاي مناسب در زير جارو، لوازم جاني همراه همچون سري هاي مختلف برايي جاروكشي آسان درزها و مبل ها مي تواند از اهميت ويژه اي برخوردار باشد و در هنگام خريد مورد توجه شما قرار گيرد. حال كه اين نكات را مطالعه نموديد پس مس توانيد با اطلاعاتي كامل تر مدل و حتي مارك جاروبرقي خود را انتخاب كنيد اما درنهايت بايد تأكيد كنيم كه حتماً خريد جاروبرقي خود را از يك فروشگاه معتبر و ماركي مناسب تهيه فرماييد كه خود مي توان تا جاي زيادي بر انتخاب، خريد و حتي قيمتي مناسب تر اهميت داشته باشد.